Иманбек тағы бір жүлде жеңіп алды
17.09, 09:49
Ренат Гайсин: Оған арнаған әндерімнің барлығы махаббаттан туған
06.12, 21:23
Ернар Айдар: Тергеу жұмыстары әділ өткенін қалаймын
29.04, 09:34
Коронавирус жұқтырған Лещенконың халі нашар
26.03, 18:24
«ҚР еңбек сіңірген қайраткері» атағы үшін қандай жеңілдіктер беріледі?
20.01, 17:29
АҚШ президенті Дональд Трамптың рекорды...
15.12, 21:04
Мақпал Жүнісова әкімнен алған төсбелгісін көрсетті
14.12, 02:00
Қос Димаш Нью-Йоркте кездесті (видео)
12.12, 10:31
Мәдина Сәдуақасова: Тойдың ертеңінде-ақ күйеуім шарт қойды
16.06, 10:26
Айгүл Иманбаева: Бір жылдан қалмаймын-ау...
15.06, 10:34
Соңғы мәліметтерге сүйенсек, елге шетелдік тіркеудегі 170 мыңнан астам автомобиль әкелінген. Көліктің құны 3000 доллар, ал қозғалтқышының қуаты 1,6 литр болса, Қазақстандағы барлық қосымша төлемдер 2,3 миллион теңгені құрайды. Қымбат автомобильдер үшін - жоғары.
"Мысалы, егер автокөліктің құны 10 000 доллар , ал көлемі 2,5 литр болса, қосымша ақы 2,8 миллион теңгені құрайды. Осылайша, егер біз 170 000 автомобильдің барлығында тіркелмейтінін ескерсек (мысалы, оң рулді көліктер тіркелмейді) және орташа құны 5000 доллар тұратын автомобиль үшін шамамен 2,6 млн. теңге болса, Қазақстан бюджетіне 300 млрд. теңге қаражат түседі. Егер 120 мың автомобиль тіркелген болса, бұл елге әкелінген көліктердің 70% құрайды", - деп жазды Андрей Чеботарев.
Бұған дейін Ішкі істер министрлігі көліктерді не үшін тіркеу керек екенін түсіндірген болатын. Ведомствоның мәліметінше, еліміздің жолдарында шетелде тіркелген көліктер саны едәуір артқан.
Бұл автомобильдердің көпшілігі Қазақстанға Ресейден - 156 мыңнан астам, Армениядан - 26,4 мың, Қырғызстаннан - 15,7 мыңнан әкелінген. Олар тіркелмегендіктен, қанша автомобиль біздің еліміздің азаматтарына тиесілі екенін айту мүмкін емес.